کی وقت بگیرم برای آنومالی ؟؟

تصویر
۷ پاسخ

من شاید ۱۸ یا ۲۰ مرداد برم

۱۸هفته بهترین زمانه

۱۸ هفته ۳ روز تا ۱۸ هفته و ۶ روز

عزیزم 17کامل کردی برو

از دوم میتونی بگیری

من شنبه ۴ مرداد ازمایش غربالگری دوم و دارم دکترم گف جواب ازمایش و اوردی انومالی واست مینویسم خیلی دوس دارم بدونم چندم مینویسه اصلا مرداد میوفته انومالیم یا شهریور🥲

از ۱۸هفته تا ۲۰هقته وقت هست

سوال های مرتبط

مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان علیرضا❤️ مامان علیرضا❤️ ۸ ماهگی
مامان الیا مامان الیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حنانه مامان حنانه روزهای ابتدایی تولد
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری