۷ پاسخ

اصلا متوجه نمیشی

نبابا اصلا متوجه نمیشی وقتی معاینه میکنه یکم مایع دهانه رحم برمیداره متوجه نمیشی اصلا من سالی یکبار انجام میدم

خخخخخ،اصلا نمیفهمی

ی ثانیه حس چندشی داری همین
دیگه زایمان کردیم ماها ته همه چیو دیدیم اینا شوخیه

نه بابا چه دردی

نه هیچی حس نمیکنی نگران نباش شل بگیر

نه درد نداره الکی استرس وارد نکن به خودت

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی