اسپرین فشار میاره پایین

۵ پاسخ

فک کنم اره من فشارم همیشه یا رو ۸ یا ۹

داروی تخصصی فشارخون نیست
ولی با جلوکیری از لخته شدن خون تو کنترل فشار تاثیر داره

اره رو فشارم تاثیر داره من یکمی بالا بود همون آسپرین و داد دکتر کنترل شده

برا کنترل فشار هم هست

نه بیشتر ضد انعقاده به فشار کاری نداره

سوال های مرتبط

مامان فندوقای مامان مامان فندوقای مامان ۱۱ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد