۴ پاسخ

اصلا چیزای زرشک دار تو سه ماهه ی اول ممنوعه فقط استامینوفن بدون کدئین میتونی بخوری

سردردا هستن باهات منم هنوز دارم خیلی خیلی شدید غیرقابل هضم شد یه استامینوفن ساده ۳۲۵بخور دوش آب گرم ماساژ سر بده

من سردرد خیلی شدید داشتم سرمو میبسنم با روسری تا روی چشمام گره میزدم میخابیدم

من رب زرشک میخورم موقع سردرد یا پماد ویکس به پیشونیم میزنم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری