تب بچه ۳۷باشه چطوره

۳ پاسخ

۳۷ تب نیست
شروع تب از ۳۷/۵ هستش

تب از۳۷ونیم شروع میشه

خب تب داره

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۴ ماهگی
مامان احسان مامان احسان ۱۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی