تب پسرم چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

خب خداروشکر

نیم میگن باید روش اضافه کن الان ۳۷

۳۷.حواست باشه بالا تر نره.چک کن

خوبه.

خوبه تب نداره

دمای بدن خودشه

خوبه تب نداره

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان ۱۴ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۱۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی
مامان Ayhan👼🏻💙 مامان Ayhan👼🏻💙 ۱۴ ماهگی
مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۶ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۵ ماهگی
مامان تاقانه کم مامان تاقانه کم ۱ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۱۰ ماهگی