مامانا کیا غذای انگشتی شروع کردن واسه بچهاشون ؟

۴ پاسخ

دختر من از اول دوست داشت خودش با دست غذا رو بگیره بخوره از اواخر ماه ۶ غذای انگشتی میدم راحت میخوره

من قاشقی که واسه دخترم گرفتم گودی زیاد داره

اره منم همینجوری میکنم

منم له و ابکی نمیکنم فقط ی کمی با کوشت کوب میزنم در حد کم

سوال های مرتبط

مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان شاهان🦁 مامان شاهان🦁 ۸ ماهگی
مامان دایان رادمان مامان دایان رادمان ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری