۲ پاسخ

من نمیدونم جز خانم‌هایی باردار دیابتی حساب میشم یا نه
سه هفته پیش قند ناشتام ۱۰۱ بود دکتر بهم رژیم و قرص متفورمین داد گفت ۲ دیگ آزمایش بده
امروز آزمایش دو مرحله ای دادم 🫠

من قندم لب مرز دکتر گفت رعایت کن
تقریبا مراعات میکنم شیرینی و شکلات اصلا نمیخورم
چایی با کشمش میخورم
حجم برنجمم کم کردم
الان نمیدونم چجوری شده دیگه

سوال های مرتبط