سلام خانوما تو هفته من 2100 گرم خوبه

۶ پاسخ

اره منم همین بودم

عالیه من تو هفته خودت 1557 بود

چیا میخوردی

عالی.دختر قبلی که حامله بودم تو هفته ی شما ۱۵۰۰بود

عالیه

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلسا خانمی مامان دلسا خانمی ۱۳ ماهگی
مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری