۳ پاسخ

منم مکس استفاده کردم

من ما مکس اون ماه امتحان کردم ولی نگرفت و پریود شدم

میگن مکس بهتره من الان ۱۴ سیکلم هسته زدم منفی نشون داد سیکلمم سه ماهه ۳۱ روزه شده

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته هفدهم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته هفدهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری