بچها کسی میدونه از این قرص باید چجوری استفاده کرد؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من یکسال اینو خوردم از ۱۴ سیکلت شبی یکی تا ده شب بعد قطعش کنی بعد چندروز پری میاد باز ماه دیگه هم همینطوری ادامه میدی

باید دکتر بگه برای هرکس فرق میکنه که برای چی میخاد استفاده کنه

آره شبا میخوردم

من از اول دارم میخورم روزی یکی

بستگی به دستورپزشک داره براهمه یه جوراتجویزنمیشه

دوفاستونه؟؟ ب من داد دکترم گف شبی یکی تا دوهفته

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو 🩷 مامان فرشته کوچولو 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری