مامانا واکسن یکسالگی تب نداره.؟

۵ پاسخ

اگه فقط دست باشه نه ولی اگه دوتا باشه بله

نه عزیزم خیلی سبکه و راحت هست ولی حواست باشه

خود واکسن یکسالگی خیلی سبکه
اگه پونوموکوک بزنی یکم تب داره

خیلی کم

ن عزیزم خیلی سبک اتقافا

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱ سالگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی