خانما من فردا مبشه روز 10 آزاد سازیمه خیلیییی کمر درد شدید دارم 🥲

۵ پاسخ

من دو روزه آزادسازی زدم خیلی درد دارم

منم یه دونه فولیکول داشتم دوتا ازادسازی زدم همون گرفت

فولیکولات چند بود ؟

مال من امروز بود بی بی زدم منفی شد🫤

روز ۱۴ بی بی بزن

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته هفدهم بارداری