۸ پاسخ

بعد ۳۰ روزگی وزنش بالا میره نگران نباش

دختر منم ۲/۶۵۰ بود.خوب میشه نگران نباش

شیر . فقط شیرته ک وزن بهش میده . بچه چیز دیگ هم نمیتونه بخوره . شیر خشکم بدی بعد ی مدت شیر خودت رو نمیخوره . ولی نگران نباش عزیزم . کلا بچه ها ی ۴۰ دارن . تا اون موقع رنگ و روشون وا میشه . اکثریت اینطورین حتی با وزن تقریبا خوب و بالا

نترس عزیزم وزن میگیره مداوم بهش شیر بده

😇تاپیکام ببین گلم🎀🎁❤️ببینم برای 👶🏻👶🏻👶🏻میپسندی🥹🥰

شیر بده بهش مدام

شیر خشک کمکی بش میدی با شیر خودت یا نه؟؟

چند هفته زایمان کردی

سوال های مرتبط

مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۰ ماهگی