۳ پاسخ

فولیکولات خیلی خوبن اگه اسپرم قوی باشه میگیره
من به باربا۲۲یه باربا۲۰گرفت

من یدونه فولی تو تخمدان چپم داشتم ۲۵ بود راستم تنبل بود و کیست ریز زیاد داشتم

خیلیا خداکنه مال منم فولیکلولام انقدی شه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دو جوجه مامان دو جوجه هفته ششم بارداری