شیرموز خونگی به بچه هاتون میدین؟

۸ پاسخ

اره خیلی خوبه

بله میدم دوست دارن اما خیلی کم و دیر به دیر چون کیان به محض اینکه یکم موز بخوره شدید یبوست میشه

بله

اره من بازاریم میدم منظورم از ابمیوه فروشیه ن پاکتی اونا موز رسیده تر میزنن قشنگ مزه داره

بسیار

بله البته وقتایی که بی اشتها نباشه میخوره

بله اگر بخوره

چرا ندیم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۲ سالگی
مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان شیرین وتودلی🤰 مامان شیرین وتودلی🤰 هفته دهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی
مامان نخودی مامان نخودی ۲ سالگی
مامان آریاوآرشیدا مامان آریاوآرشیدا ۲ سالگی
مامان پویان👶🏻 مامان پویان👶🏻 ۲ سالگی
مامان آقا معین مامان آقا معین ۱ سالگی
مامان تدی مامان تدی ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی