ناگت به بچه هاتون میدین؟ ؟

۸ پاسخ

بیرونی هیچی تاحالاندادم

ناگت بیرونی نه اصلا فک کنم پسر من خوشش هم نمیاد

ندادم تا حالا ۹۵ درصد بیرونی نمیدم چیزی

همه چیز میدم مفید مضر نمیکنم اصلا ولی تعادل برقراره زیادی نمیدم چرب و شور و شیرین هم نمیدم همه چیز رو با تعادل میدم

به عنوان غذا نه چون نمیخرگ اصلا اگه هم خریده باشم نصف یدونه عصر بهش دادم

اره سوخاریایی روشو نمیدم وسطش رو میدم

از خانواده فست فود فقط پاستا و نان سیر میدم باقیش رو نه

همه‌چی میدم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۲ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان شیرین وتودلی🤰 مامان شیرین وتودلی🤰 هفته دهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی
مامان نخودی مامان نخودی ۲ سالگی
مامان آریاوآرشیدا مامان آریاوآرشیدا ۲ سالگی
مامان پویان👶🏻 مامان پویان👶🏻 ۲ سالگی
مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا معین مامان آقا معین ۱ سالگی
مامان تدی مامان تدی ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی