۸ پاسخ

نه خودم درست میکنم فریزر میکنم گاهی

من مامانم درست میکنه خونگی میدم بهش

ب آ خوشمزه تره

ن نمیدم
همون سوسیسه چ فرقی داره

ب آ عالیه
یکی دوباری بهش دادم

خودت درست میکنی؟

ناگت کودکان هم هست خوشمزه هستش

ب. آ بیشتر می پسندیم ولی هردو خوبن

سوال های مرتبط

مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان کوچولو 🍒🐰 مامان کیان کوچولو 🍒🐰 ۲ سالگی