۶ پاسخ

اره، هم ابشو تیلیت میخوره، هم گوشتشو

اره خیلی مقوی عالیه

خیلی سنگینه هضمش واسشون

اره عاشقشه

نمیخوره بچم

آره میدم خیلی مقویه

سوال های مرتبط

مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرهان نفس♥💋 مامان فرهان نفس♥💋 ۲ سالگی