کیا هفته ی بعد میرن ان تی ؟ علائم هاتون چیا هستن ؟

۵ پاسخ

من یک شنبه رفتم.حالت تهوع .سوزش معده.تکرر ادرار🥴

من سه شنبه میرم
خیلی علایم نداشتم فقط تکرر ادرار.
ولی امروز کلا سرگیجه داشتم الان هم سرم سنگین شده میخام برم فشارمو چک کنم🤦‍♀️

من چهارشنبه میرم..حالت تهوع،معده درد

همش گشنمه

من سه شنبه میرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریانا🤰🏻👼🏻 مامان آریانا🤰🏻👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری