خانما ان تی چن هفته میرن؟ 11 هفته میشه رفت؟

۵ پاسخ

دکتر به من گفت ۱۱ هفته و ۶ روز برو

از یازده هفته تا اخر سیزده هفته
نه خیلی زود برو
نه خیلی دیر لحظه آخر

چ بخوای چ نخوای بهت میگ

از یازده تا ۱۳ هفته وقت انتی هست دوازده بری به نظرم زمان خوبیه منم همون موقع نوبت زدم

۱۲ هفته و ۳ روز برو دقیق بهت میگ جنسیت هم بهت میگ

سوال های مرتبط

مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته سیزدهم بارداری