مامانا سونو ان تی چند هفته و چند روز میرن؟

۱۰ پاسخ

بهترین موقع 12هفته و 2یا 3روزه
چون بهت عکس میدم عکسش واضح باشه دیرتر بری عکسش واضح نیست بچه بزرگ میشه توی مانیتور جا نمیشه

۱۲ هفته تا ۱۲ هفته و ۵ روز بهترین زمان ان تی هست

بین ۱۱ تا ۱۳ هفته من ۱۲ هفته و دو روز رفتم

۱۲ و ۲ ۳ روز

۱۲ هفته و دو سه روز

از ۱۱-۱۳هفته

دوازده هفته و سه روز من رفتم

ولی چرا به من بهداشت گفت ۱۱ هفته بیا سونو آنتی بنویسیم

من ۱۲ هفته ۴ روز رفتم

۱۲هفته

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق 🌰✨ مامان فندق 🌰✨ هفته بیستم بارداری