خانما ۳۲ هفته وزن بچه 1800 کمه یا نه؟

۵ پاسخ

خوبه عزیزم

یکمی کمه عزیزم ولی بدم نیست

خوبه عزیزم

نه خوبه تغذیه تو قوی کن انشاالله از این بیشتر وزن میگیره

عالیه

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 هفته سی‌وسوم بارداری