سلام دوستای من خوبین.میگم وزن نینیم تو ۳۱ هفته 1800 کمه یانه.

۵ پاسخ

برای من ۳۲ ۱۷۰۰بود بدنیا آمد وزنش خوب بود

خوبه گلم برامن۱۷۵۰بود

نه‌خوبه من 1650بود

ن خوبه
برای من ۱۵۰۰ بود

نه نرماله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی