۸ پاسخ

اصلا کم نیست کاملا نرماله

بستنی اجیل حلیم عدسی نخود ابگوشت گوشت فیله ی مرغ تخم مرغ دیگ یادم نمیاد

یه مامانی میگفت دکتربهم شیرخشک داده براوزن بچه

بستنی، اجیل

کی گفته کمه؟ تو محدوده وزن نرماله تو این هفته. از این هفته ها به بعد خود به خود بیشتر وزن میگیره

خوبه که

من شنیدم حلیم گندم و تخم مرغ هر روز صبح بخوری خوبه با دلستر

من ۳۱ هفته و پنج روز ۱۷۰۰ بود
نگران نباش آخرا وزن میگیره

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد