اصلا کم نیست کاملا نرماله
بستنی اجیل حلیم عدسی نخود ابگوشت گوشت فیله ی مرغ تخم مرغ دیگ یادم نمیاد
یه مامانی میگفت دکتربهم شیرخشک داده براوزن بچه
بستنی، اجیل
کی گفته کمه؟ تو محدوده وزن نرماله تو این هفته. از این هفته ها به بعد خود به خود بیشتر وزن میگیره
خوبه که
من شنیدم حلیم گندم و تخم مرغ هر روز صبح بخوری خوبه با دلستر
من ۳۱ هفته و پنج روز ۱۷۰۰ بود
نگران نباش آخرا وزن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.