خانوما لکه بینی چطوریه؟؟؟
🥲🥲
فرقش با پریود چیه ؟؟؟؟

۱ پاسخ

لکه بینی بصورت قهوه ای با صورتیه و نیازی به نوار نیست تو اکثر مواقع
اما پریود درد زیادی داره و حتما باید نوار بذاری و رنگش فرق داره همراه با لخته اس

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نهم بارداری