۲ پاسخ

من 20بود ولی همچین راحتم نبود درد زیاد داشتم

والا من ۲۳ ام سرکلاژم دکترم گفت طبیعی راحت زایمان میکنی ولی بچم به پا هست باید سزارین شم

سوال های مرتبط

مامان گیسو و گیتی مامان گیسو و گیتی ۱۳ ماهگی