من هیچ کدومو تجربه نداشتم
ولی دلم میخواد طبیعی باشه
آخه میگن سزارین خیلی دوره درمانش طولانیه
از ۶ هفته تا ۳ ماه
واقعا هم باید مراقب باشی تا بخیه های داخلی جوش بگیره
من طبیعی بودم و راضی بودم بعدش هیچ درد و چیزی نداشتم اصلا اون چیزایی که میگن بعداز زایمان داری رو من نداشتم نه افتادگی رحم و مثانه و نه گشادی واژن و نه درد بخیه و کمردرد و اینا رو نداشتم راحت بودم این دومی رو هم طبیعی میخام زایمان کنم
سزارین
هر دوتاش درد داره من طبیعی بودم با اینک بعدش خیلی دچار عفونت شدم و چند سال درگیر بودم ولی بازم انتخابم طبیعیه چون بعدش ادم سرپا میشه و سرحال همه کاراتو میتونی خودت انجام بدی
سزارین
هردوتاش درد داره ولی سزارین بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.