۶ پاسخ

من هیچ کدومو تجربه نداشتم
ولی دلم میخواد طبیعی باشه
آخه میگن سزارین خیلی دوره درمانش طولانیه
از ۶ هفته تا ۳ ماه
واقعا هم باید مراقب باشی تا بخیه های داخلی جوش بگیره

من طبیعی بودم و راضی بودم بعدش هیچ درد و چیزی نداشتم اصلا اون چیزایی که میگن بعداز زایمان داری رو من نداشتم نه افتادگی رحم و مثانه و نه گشادی واژن و نه درد بخیه و کمردرد و اینا رو نداشتم راحت بودم این دومی رو هم طبیعی میخام زایمان کنم

سزارین

هر دوتاش درد داره من طبیعی بودم با اینک بعدش خیلی دچار عفونت شدم و چند سال درگیر بودم ولی بازم انتخابم طبیعیه چون بعدش ادم سرپا میشه و سرحال همه کاراتو میتونی خودت انجام بدی

سزارین

هردوتاش درد داره ولی سزارین بهتره

سوال های مرتبط