۶ پاسخ

من تا ۳۲هفته زدم

من هنوز استفاده میکنم

چرا مصرف کنید ؟؟
مگه مشکل دارین

من از اول بارداری استفاده کردم هنوزم دارم استفادع میکنم

من از هفته 30شروع کردم عزیزم

۳۰

سوال های مرتبط

مامان buny مامان buny هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرشا💙🤰🏻 مامان آرشا💙🤰🏻 هفته سی‌ودوم بارداری