وزن دهی نان چجوری هست

۳ پاسخ

خیلی خوبه برای پسر من ولی باید حتما بسازه

عالی فقط ب هر بچه ای نمیسازع سنگینه

برای من که فک میکنم معمولی بود

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۵ ماهگی
مامان ممم مامان ممم ۱۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۹ ماهگی
مامان اَبرَک مامان اَبرَک ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۸ ماهگی