۲۶ پاسخ

وای منم جز درد پریودی و درد سینه دیگه هیچ علائمی ندارم 😅

میاد صبر کن
ان شاء الله که مثل مامانم هیچی ندونید برید بخونید بیچاره ها نه میتونن بخورن میخورن بالا میارن اینجوری بهتره

منمممم فقط گشنم

من گهواره اومدنی یادم میوفته باردارم🤣

منمممم

خداتو شاکر باش

هنوززوده منم هرروزندارم

خداروشکر کن

زود نیس من از هفته پنجم شروع شده حالت تهوع سینه درد معده درد وبی اشتهایی نمی‌دونم چیکارکنم کلافه شدم دیگه

منم همینجوریم

ازشش هفته به بعدشروع میشه منم اول نداشتم

هنوز زوده نگران نباش میاد سراغت سرویس میشی من از ۷ هفته شروع شد تا الان هنوز ادامه داره

من ازشش هفته شروع شد

اوایلش همینه صبر کن برسی هشت هفته به بعد🥹😞😞

عالیه نگران نباش

هنوز زوده دو سه هفته دیگه صبر کن فعلا لذت ببر از زندگیت😂

خوبه ک

خداروشکر

وای خدا کنه نداشته باشی من از ۹ شروع شد بیچاره شدم

منم اینجوریم عزیزم فقط یکم درد پریود دارم

منم ندارم🤣

علائم بارداری چی ندارین

منم دقیقاااا همینطورم🤣

زوده هنوز

منممم

هنو زوده

سوال های مرتبط

مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری