خانما شب بخیر، کشکی که دستی درست شده، ضرر داره؟

۵ پاسخ

من که زیاد میخورم چون همش فشارم پایینه

ن من زیاد میخورم

ممنونم که جواب دادید خیر ببینید

نه عزیزم من زیاد میخورم

کشک کلا ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰🐣 مامان فندوق🌰🐣 قصد بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری