دوستان این ساک حاملگی دیگه درسته؟
نرماله؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم شما چیشد مجدد رفتی سونو تشکیل شده بود ؟

پیام های قبلت خوندم
انگار خودمی
نمی‌دونم امیدوار بشم یا نشم

سلام
منم ۲۰اردیبهشت پ شدم
امروز ۵ تیر
حدود ۴۷ روز پریود نشدم
هیچ علائم ندارم
بییی‌چک هام‌همش منفی بوده
اما دلم خوش نکردم برم آزمایش 🥲

عزیزم سونو ۷ هفته تونه یا برای قبلنه؟
منم ۷ هفته ام میخواستم ببینم برم سونو چی میبینم

بله عزیزم.اگه جنین نیست هم نگران نشو دوهفته دیگه دیده میشه.منم تو هفته ۵ ۶ رفتم نه جنین رو دید نه زرده رو دوهفته بعدش دیده شد

دکتر باید تشخیص بده

سوال های مرتبط

مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی