۵ پاسخ

من از روز اول بیرون نگه داشتم،رو پاتختی کنارمه
اگه بذارم تو یخچال کلا یادم میشه بدم بش🤦😅

من یخچال میزارم گرمه احتمال خراب شدن زیاد

من بیرون یخچال میزارم!

یخچال

من تو یخچال میزارم

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی