۴ پاسخ

من فقط ماست پروبیوتیک ماجان میدم

از 7 ماهگی اگه حساسیت به پروتئین گاوی نداره

از ٧ ماه
ماجان عاليه

من ماجان پروبیوتیک میدم

سوال های مرتبط

مامان الیان مامان الیان ۱ سالگی
مامان نخود🤎 مامان نخود🤎 ۱۷ ماهگی
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر ۱۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۰ ماهگی
مامان ๓คђรค ภเɭค مامان ๓คђรค ภเɭค ۸ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۶ ماهگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۱ سالگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی
مامان 🍪🍼آرش👼🏻🧸 مامان 🍪🍼آرش👼🏻🧸 ۷ ماهگی