سلام خانوما آنومالی من خوبه بنظرتون

تصویر
۸ پاسخ

۱۶۵۰شد

عزیزمم انومالی جام جم چقدر شد؟؟ من فردا کاووسی اندیشه نوبت دارم براش

منم باید ۷ماهگی آمپول اوگام بزنم گروه خونیم منفی هستش

انشالله که برا تو هم خوب میشه

همینکه طول سرویکس خوبه خداتو شکر کن من همینجاش گیر افتادم

بلهههه

اینم اون یکی صفحش

تصویر

اره خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا پارسا 👶 مامان آقا پارسا 👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سه تا وروجک😍 مامان سه تا وروجک😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته سی‌ام بارداری