سلام سونو انومالی خوبه بنظرتون

تصویر
۶ پاسخ

همه چی خوبه خداروشکر ✌🏻

عالیه شکر خدا

عالیه خداروشکر

هزار ماشالله خوبه

خوبه خداروشکر
با ماشین توی دست انداز نزن یا پله بالا پایین نکن مدام طول سرویکسو کم میکنن

همه چیز خوبه عزیزم ، سر بچه هم بالا هست ، بارداری اولم تو انومالی سر دخترم بالا بود جفتمم مثه شما قدامی بود دیگه هم نچرخید تا اخر سزارین شدم 😁

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین تولد
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان نیهان 😍 مامان نیهان 😍 ۶ ماهگی
مامان سه تا وروجک😍 مامان سه تا وروجک😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی