سونو آنومالی خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

سرویکست کمه منم همین بودم سرکلاژ شدم ولی شما الان دیره واسه سرکلاژ اگه سابقه سقط یا زایمان زودرس داری بهتره پساری بزاری و شیاف پروژسترون استفاده کنی تا دهانه رحمت سفت بشه پله استفاده نکن از سرویس فرنگی فقط استقاده کن زیاد سرپا نمون استراحت داشته باش

طول سرویکس کمه باید سر کلاژ بشی
برا منم همین بود چند جا رفتم گفتن دیر شده برا سرکلاژ استراحت مطلق ولی دکتر توی ۲۲ هفته سر کلاژم کرد الان ۵ روز انجام دادم خداروشکر مشکلی نداشتم فردام چکاب دارم پیش دکتر

دکتر خوب پیدا کن میتونن سرکلاژ کنن برات خیالت راحت میشه

خوبه فقط طول سرویکس پایین مواظب باش استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان شاهان💙👶 مامان شاهان💙👶 ۲ ماهگی
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان رئوف مامان رئوف ۱ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری