سونو انومالی خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام عکس جنینت رو میفرستی

خداروشکر همه چیش نرماله انشالله بسلامت به دنیا بیاد❤️برا منم دعا کن عزیزم انومالیم نزدیکه

عزیزم همه چی نرمال مبارک انشالله این ۴ ماه سالم سلامت بگذرونی تموم بشه دخترت بغل کنی

سلام عزیزم همه چیش خوبه خداروشکر 😍پیش کدوم دکتر سونوگرافی. رفتین؟

اره نرماله

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙👶 مامان شاهان💙👶 ۲ ماهگی
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان رئوف مامان رئوف ۱ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۸ ماهگی