۲ پاسخ

عزیزم طبیعیه منم وارد هفته ی تو شدم اینجوری شدم توی تاپیکامم هست
ولی طبیعیه نترس عزیزم

مثانه اتو خالی کن عزیزم یه چیز شیرین بخور به پهلوی چپ دراز بکش تکون میخوره الان شاید لالاکرده😍❤️

سوال های مرتبط

مامان هدیه ام البنین مامان هدیه ام البنین ۸ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی