۶ پاسخ

یک بیهوشی خیلی کم زودم انجام میشه

ی ربع بیهوشت میکنن خیلی باحاله بعدشم ی درد خفیف پریودی داری ک شیاف میدن بهت

اصلا هم سخت نیست برای هرکسی ی جوره ولی دردی هم ک بعد عملش داری خیلی ضعیف و قابل تحمله

ار ی بیهوشی کوتاه میکنن

اره بیهوشت میکنن

خیلی سخته تا ده روز که دارو و‌امپول داری فکر کنم خواب آور دادن هیچی نمیفهمی موقع تخمک کشی

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی