سلام دوستان تو هفته من چه علائمی دارین؟

۴ پاسخ

احساس سنگینی میکنم 😄 مثل اردک راه میرم 😁😁

بی حالی و بی حوصلگی، معده درد ، گرفتی عضله ران پا ،
من اینجوریم

درخواست دوستی بده بهم

هفته شما معمولا حرکت ها پایین ناف هست ، تعداد حرکت مهم نیس ، ‌‌کمی ترشح بیشتر میشه و کم کم سنگین میشی و ممکنه کمر درد بگیری باید بیشتر استراحت کنی

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آرتا👼💙 مامان آقا آرتا👼💙 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری