این جواب سونو انومالی ببین درسته ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من غربالگری دوم رو ۱۶ هفته چهار روز رفتم. بازم می‌نویسه جنسیت رو یا نه

همه چیش نرماله

این آزمایشو چند هفته انجام دادی

صدرصد باید بنویسه

مگه تو آزمایش انومالی جنسیت هم می‌نویسه

نی نی دختره 😍

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان باور من 💙🩵 مامان باور من 💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۳ ماهگی
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان ILiya💙 مامان ILiya💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری