سونو انومالی خیلی واجبه درسته

۱۱ پاسخ

اره یکی ازواجبات پرونده زایمانته والبته بارداری

بله خیلی مهمه و صد در صد باید انجام بشه

میری پیش یگانه ؟؟

اره عزیزم

آره عزیزم مهمه

اره اجباریه

من 17 هفته رفتم خیلی خوبه. تمام اجزای بدن جنین چک میکنه

آره عزیزم مهمه حتما بهترین سونو برو

بله از مهم ترین سونوهای بارداریه

اره عزیزم

بله خیلی

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری