۷ پاسخ

اره سندروم دان

خوش به حالت کاش من فردا داشتم 🤣🤣🤣

بسلامتی عزیزم 🥰

من از الان استرس دارم وای به حال تو .ان شاالله که خیر باشه برات

عزیزمممم چند هفته و چند روزی؟

بسلامتی انشالله چند هفته ای دقیق

منم یک ساعت دیگه باید برم آنومالی.ایشالا خیر باشه

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سیب زمینی 🥔💛 مامان سیب زمینی 🥔💛 هفته بیستم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد