۳ پاسخ

سلام عزیزم شما حجم مایع آمینوتیکتون بالا بود
قرزندتون مشکلی نداشت؟ از منم زیاده تو اینترنت چیز جالبی ننوشته نگرانم

لب مرزه دیگه، نرمالش بین 10تا20هستش، شماالان باید خیلی حواست به حرکات جنین باشه هرگونه کاهش حرکات حس کردی بی درنگ برو بیمارستان ان اس تی بده، مایعات هم کمتربخور، دیابت داری مگ؟

چرا اینقدره؟؟؟؟. دوقلو هست؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان مهلا وحلما مامان مهلا وحلما ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی