سلام دخترا هفته 36 یا 37 بازم سونو هست؟

۵ پاسخ

آخرین سونو میشه دیگه ۳۶ ۳۷ هفته

اره دکتر من نوشته۳۶هفته

آخرین سونو تو ۳۷یا ۳۷هفته هس

اگه تا هفته ۳۴ یا ۳۵ سونو رشد رو دادی دیگه نه

اره من اخرین سونو رو ۳۷ هفته باید برم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی