۴ پاسخ

منم شما یجای به دنیا بیاد دخترمون

من حالا این بارداری دوممه انقدر ذوق دارم خخخخ

کی بگذره تموم بشه این روزا برای هممون راحت بغلشون بگیریم آسوده خاطر بشیم.

وای اره. من اصلا توان بلند شدن از جای خودمم ندارم

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم مامان حلما خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری