بچه ها اینو مطالعه کنید

تصویر
۵ پاسخ

من که اصلا دکتر نرفتم پروژسترون هم استفاده نکردم چی

من چون انتقال بودم از همون روز اول باید شیاف میزدم.اما اینجا و یه گروه دیگه میدیدم یه سریا میگن دکترمون گفته شیاف پروژسترون بعد تشکیل قلب باید تجویز شه برام عجیب بود که اگه ضرر داره چرا انتقالیا از روز اول میزنن

چ جالب

من لکه بینی نداشتم رفتم سونو دکتر گفت هماتوم کوچیک داری شیاف داد روز یکی استفاده کنم

واقعا اگه اینجوری چرا بهمون شیاف نمیدن فقط اگه لکه بینی داشته باشیم میدن

سوال های مرتبط

مامان تیانا👼🌸 مامان تیانا👼🌸 ۴ ماهگی
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان 💞نفس💞 مامان 💞نفس💞 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نهال🌱 مامان نهال🌱 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری