بچه ها اینو یه چک میکنید ممنون

تصویر
۸ پاسخ

عالیه ی هفته دیگه برو واسه قلبش

عزیزم همه چی خوبه استرس نداشته باش یکی دو هفته دیگه بریم قلبشم کامل دیده میشه یکم زود رفتی

نگرانى نداره فقط صبر كن بعد ٨ هفته برو زود رفتى

سلام خانما خوبین میگم ۴روزه از پریودیم گذاشت اگر بی بی چت بزنم مثبت میشه یا باید صبر کنم

خداروشکر همه چیز خوبه و مشکلی نیست برای منم دعا کن همه چیز خوب پیش بره 🙏🏻

منم ۶هفته و ۳روز هستم یک هفته دیگه باید برم سونو

اگه سن سونوگرافی با سن پریودتون میخوره نگران نباشید ان شاء الله قلبش دو هفته دیگه تشکیل میشه

سلام عزیزم همه چی خوبه فقط زود رفتی

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تیانا👼🌸 مامان تیانا👼🌸 ۴ ماهگی
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری